Přejít k obsahu
CZK

FAQ

Vítáme vás na stránce s nejčastějšími dotazy a jsme rádi, že vás tu máme jako klienty. Pokusili jsme se odpovědět na nejčastější otázky. Pokud však máte další otázky týkající se produktů, značek a našeho obchodu, neváhejte nás kontaktovat.
Produkty & Zásoby
Mají výrobky přesně stejnou barvu?

Všechny barvy produktů jsou reprodukovány co nejpřesněji, avšak mohou se vyskytnout drobné odchylky v barevných a velikostních specifikacích. Barvy se mohou prostřednictvím těchto webových stránek mírně lišit v důsledku rozlišení obrazu počítače a individuálního nastavení monitoru.

Co když je objednaná položka vyprodaná?

Všechny objednávky podléhají skladové dostupnosti. Pokud bude položka vyprodána, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a vrátíme vám peníze zaplacené za položku původním způsobem platby.

Kdy budou vyprodané položky opět skladem?

Záleží na jednotlivých kolekcích. Některé jsou vyráběny v omezeném množství a mohou být rychle vyprodány. V případě, že máte zájem o konkrétní zboží neváhejte nás kontaktovat. Uděláme vše co pro to abychom řešení.

Objednávky & Platby
Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Přijímáme následující platební metody:

Obdržím potvrzení objednávky?

Po zadání objednávky obdržíte v krátké době potvrzovací e-mail. Zkontrolujte si prosím složku nevyžádané pošty/spamu. Pokud jste e-mail s potvrzením objednávky neobdrželi, kontaktujte prosím zákaznickou podporu prostřednictvím webových stránek.

Jak poznám, že jste obdrželi mou objednávku?

Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zprávu s potvrzením objednávky, která bude obsahovat číslo vaší objednávky. Tato informace vám bude také zaslána e-mailem; může trvat až 60 minut, než dorazí do vaší schránky - takže vydržte! Jakmile náš tým ve skladu zpracuje vaši objednávku, obdržíte druhý e-mail, který vás informuje o tom, že je vaše objednávka na cestě k vám.

Co když jsem neobdržel/a část své objednávky?

Pokud vám chybí část objednávky, zkontrolujte to:

1. Pokud bude vaše objednávka odeslána ve více částech, bude váš e-mail o odeslání obsahovat pouze některé z objednaných položek, poté obdržíte další e-mail o odeslání. Obdržíte také více sledovacích čísel.

2. Účtenka/faktura v emailu, na ní budou uvedeny položky, které jste měli obdržet v této zásilce. Pokud nemáte vše, co je na faktuře, zbytek objednávky vám přijde zvlášť.

3. Pokud vám objednávka přijde ve více zásilkách, bude na balíku nálepka, která vás upozorní, že objednávka byla rozdělena.

Vrácení zboží & Peněz
Jak mohu vrátit svůj online nákup?

Jednoduše nám ho pošlete poštou/Zásilkovnou. Adresu pro vrácení zboží vám sdělí zákaznický servis.

Ujistěte se, že je uvedeno číslo vaší objednávky, jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo a pokyny a případné poznámky.

Za veškeré vrácené zboží zůstává odpovědný kupující, dokud jej neobdrží Petra Móda.

Musíte uvést důvod vrácení nebo výměny v balíku.

Jak se provádí vrácení peněz?

Vrácení peněz provádíme pomocí původní formy platby.

Vezměte prosím na vědomí, že náklady na doručení nebudou zahrnuty do náhrady, pokud zboží nebude vráceno v souladu s vašimi zákonnými právy (např. bude vadné nebo nebude odpovídat objednávce).